۳۷۴ نفر از شهروندان استان سمنان به دلیل ابتلای قطعی یا مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۹۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 19 September 2021
 
۳۷۴ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و فوتی‌ها از ظهر جمعه تا ظهر امروز آورد: ۱۸۶ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و در این مدت ۲ نفر از شهروندان استان سمنان به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و ۲ فرد مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۰ نفر به صورت سرپایی مبتلا به کرونا شناسایی، ۱۶ نفر در مراکز درمانی بستری و ۳۵ مبتلا به کرونا نیز در همین مدت از مراکز درمانی مرخص شدند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی زرد کرونایی هستند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۵ نفر دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع تلفات این ویروس در کشور به ۱۱۶ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز جمعه تا امروز  شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۸۴۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

۶ هزار و ۸۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار